W związku z zapytaniami mieszkańców dotyczącymi możliwości uzyskania informacji o wyniku testu na obecność COVID-19, poniżej przedstawiamy, jak można sprawdzić wynik badania.
 
Po wykonaniu testu na obecność koronawirusa wynik można sprawdzić na trzy sposoby:

1) Na Internetowym Koncie Pacjenta (IKP)
W tym celu należy zalogować się na Internetowym Koncie Pacjenta na stronie https://pacjent.gov.pl/internetowe-konto-pacjenta lub w aplikacji moje IKP. Do logowania jest potrzebny profil zaufany lub dowód osobisty z warstwą elektroniczną (e-dowód). Do IKP można zalogować się również przez konto internetowe iPKO lub Inteligo w PKO BP, konto internetowe w Pekao SA, w BOŚ, BNP Paribas, Getin Banku, Crédit Agricole lub przez bank spółdzielczy.
 
2) Na stronie gov.pl (bez konieczności logowania i posiadania Internetowego Konta Pacjenta)
Wynik można sprawdzić na stronie https://aplikacje.gov.pl/app/med-test/#/test-na-covid. Po wypełnieniu specjalnego formularza wraz z numerem telefonu podanym przy zapisie na test.
 
3) Dzwoniąc na infolinię Państwowej Inspekcji Sanitarnej
            Informację o wyniku można uzyskać pod numerem tel. 22 250 01 15