Aktualności

Suwałki w Warszawie

W ostatni weekend 17-19 kwietnia 2015 r. podczas 20. Targów Turystyki i Wypoczynku LATO 2015 w Warszawie odbyła się wspólna promocja oferty turystycznej, kulinarnej oraz kulturalnej i sportowo-rekreacyjnej Miasta Suwałki i Suwalszczyzny.
Targi LATO 2015 to jedne z największych w Polsce turystycznych targów konsumenckich, podczas których przedstawiana jest oferta wyjazdowa i pobytowa, przede wszystkim na wiosenno – letni sezon turystyczny.
Przewodnim motywem promocyjnym stoiska Suwałk i Suwalszczyzny stał się „Baśniowy Szlak”, którego centralnym miejscem jest Miasto Suwałki wraz z Muzeum Okręgowym im. Marii Konopnickiej i „Zaułkiem Krasnoludków”. Wspólne stoisko o powierzchni 100 m² było zabudowane specjalnym taborem – kolorowymi wozami, który oddawał znakomicie atmosferę baśniowego świata Suwalszczyzny. Obsługa stoiska dołożyła wszelkich starań, aby zaznajomić gości z historią, legendami oraz atrakcjami krajobrazowymi i przyrodniczymi regionu. Przeprowadzono liczne animacje dla dzieci, konkursy z nagrodami rzeczowymi oraz degustacje regionalnych produktów (sery, wędliny, ciasto, chleb).
Miasto Suwałki intensywnie promowało Suwałki Blues Festiwal. Na głównej scenie z mini-koncertami bluesowymi wystąpili: Bogdan Topolski, dyrektor artystyczny festiwalu oraz Tomasz Kierejsza. Osobom zainteresowanym przekazano ulotki z programem tegorocznego Suwałki Blues Festiwal, kalendarze wybranych miejskich imprez kulturalnych i sportowych na 2015 r., ulotki z propozycjami aktywnego wypoczynku z wykorzystaniem bazy sportowo-rekreacyjnej Ośrodka Sportu i Rekreacji w Suwałkach oraz ofertę suwalskich hoteli.
Stoisko Suwałk i Suwalszczyzny, zorganizowane przez Suwalską Izbę Rolniczo-Turystyczną we współpracy z Urzędem Miejskim w Suwałkach, Suwalskim Ośrodkiem Kultury, Ośrodkiem Sportu i Rekreacji w Suwałkach oraz Muzeum Okręgowym
w Suwałkach, zostało wyróżnione przez organizatorów za najbardziej profesjonalną obsługę
i otrzymało głosami publiczności - dyplom w konkursie na najlepszą ofertę targową „Hit Lata 2015”.
Wspólna promocja Miasta Suwałki Suwalszczyzny na targach w Warszawie obyła się w ramach ogólnopolskiej kampanii promocyjnej Pojezierza Suwalsko-Augustowskiego prowadzonej przez Suwalską Izbę Rolniczo-Turystyczną pod hasłem „Suwalszczyzna, kraina jak baśń” i dofinansowanej przez Miasto Suwałki. Patronat strategiczny nad kampanią objął Prezydent Miasta Suwałk.

22
Kwiecień