Ogłoszenia

Ogłoszenie Prezydenta Miasta Suwałk

Na podstawie art. 9 ust. 1 pkt 1 lit. a i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (Dz. U. z 2021 r. poz. 1371) oraz zgodnie z zarządzeniem Prezydenta Miasta Suwałk nr 404/2021 z dnia 4.11.2021 r. ogłaszam informację o opracowanym projekcie „Planu zrównoważonego rozwoju publicznego transportu zbiorowego dla Miasta Suwałk na lata 2022-2030”.

Celem jest zebranie opinii mieszkańców Miasta Suwałki i Gminy Suwałki na temat postanowień projektu.
W terminie od 5 listopada 2021 r. do 26 listopada 2021 r. na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Suwałkach, pod adresem www.um.suwalki.pl, można pobrać projekt „Planu zrównoważonego rozwoju publicznego transportu zbiorowego dla Miasta Suwałk na lata 2022-2030” wraz z formularzem, umożliwiającym zgłoszenie opinii.
 
Z treścią dokumentu zapoznać się można:
1)    na stronach internetowych www.um.suwalki.pl oraz www.bip.um.suwalki.pl;
2)    w budynku Urzędu Miejskiego w Suwałkach, przy ul. Mickiewicza 1 – w godzinach pracy Urzędu.

W terminie od 5 listopada 2021 r. do 26 listopada 2021 r. na załączonym formularzu można zgłaszać opinie do projektu dokumentu:
1) drogą elektroniczną (skan), przesyłając je na adres elektroniczny: osgk@um.suwalki.pl i wpisując w tytule wiadomości „Opinia dotycząca Planu transportowego”;
2) drogą korespondencyjną na adres: Wydział Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miejskiego w Suwałkach, ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki, z dopiskiem „Opinia dotycząca Planu transportowego” – w terminie do dnia 26 listopada 2021 r. (liczy się data wpływu).
 
W załączeniu:
1.    Projekt „Planu zrównoważonego rozwoju publicznego transportu zbiorowego dla Miasta Suwałk na lata 2022-2030”.
2.    Formularz do zgłoszenia opinii.