Aktualności

Usuwamy eternit

Do 13 grudnia można składać wnioski o nieodpłatny demontaż i odbiór eternitu z suwalskich budynków. To kolejny etap  programu pomocy mieszkańcom Suwałk w usuwaniu wyrobów azbestowych, który Miasto Suwałki uruchomiło w 2006 roku. O dofinansowanie usunięcia eternitu może ubiegać się każdy z właścicieli obiektów budowalnych w Suwałkach, choć o sumie ostatecznej dotacji dla Miasta Suwałki zadecyduje Wojewódzki Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Białymstoku.

Warunkiem objęcia ewentualną pomocą w postaci bezpłatnego demontażu i odbioru wyrobów z azbestem z terenu Suwałk jest złożenie do Urzędu Miejskiego w Suwałkach w nieprzekraczalnym terminie do 13 grudnia 2013 r. stosownego wniosku oraz złożenie informacji o posiadanych wyrobach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystywania. Informacji nie muszą ponownie składać ci, którzy takie oświadczenie przedstawili już w przeszłości i dane nie uległy zmianie.

 

Tutaj znajduje się formularz wniosku

a tutaj formularz informacji o posiadanych wyrobach azbestowych oraz wzór wypełnienia tej informacji

Formularze można też pobrać w pokoju nr 213 Urzędu Miejskiego w Suwałkach, przy ul. Mickiewicza 1.

W przypadku nieuzyskania dotacji Miasto Suwałki w 2014 roku będzie kontynuowało pomoc polegającą na bezpłatnym wywozie zdemontowanego eternitu na zasadach określonych regulaminem.

Więcej informacji można uzyskać pod numerem telefonu 562 82 16 lub w pokoju nr 213 Urzędu Miejskiego w Suwałkach, przy ul. Mickiewicza 1.

21
Listopad