Aktualności

Komunikat o przeprowadzeniu konsultacji społecznych

Komunikat Prezydenta Miasta Suwałk z dnia 2 maja 2019 r. o przeprowadzeniu konsultacji społecznych

Na podstawie art. 5a ust. 1 ustawy o samorządzie gminnym z dnia 8 marca 1990 r. (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 506) oraz z art. 39-43 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko z dnia 3 października 2008 r. (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2081, z 2019 r. poz. 630) oraz w związku z art. 37 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 roku o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 317, 1356, 2348), ogłaszam konsultacje społeczne
 
dotyczące Analizy kosztów i korzyści związanych z wykorzystaniem autobusów zeroemisyjnych dla Miasta Suwałk.
 
Konsultacje będą prowadzone w dniach od 07.05.2019 r. do 28.05.2019 r. w formie wyrażenia opinii lub złożenia uwag do Analizy kosztów i korzyści związanych z wykorzystaniem autobusów zeroemisyjnych dla Miasta Suwałki. Opinie lub uwagi można złożyć osobiście w Urzędzie Miasta Suwałki (pok. nr 208), pisemnie lub internetowo w nieprzekraczalnym terminie do 28.05.2019 r. (decyduje data wpływu do Urzędu). Do składania uwag prosimy o wykorzystywanie załączonego poniżej formularza uwag. Konsultacje mają charakter opiniodawczy i ich wyniki nie jest wiążące dla organów Gminy.
 
Adres:
Urząd Miasta Suwałk
ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki
tel/fax: 0(87) 562 82 39
e-mail: osgk@um.suwalki.pl
Uwagi lub wnioski zgłoszone po 28.05.2019 r. pozostawia się bez rozpatrzenia.

06
Maj