Aktualności

Ogłoszenie

Prezydent Miasta Suwałk
na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r.
o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2020 r. poz. 713 z późn. zm.)
ogłasza pisemny przetarg ofertowy
na sprzedaż uszkodzonego autobusu marki Irisbus Crossway SFR



 
1.    NAZWA SPRZEDAJĄCEGO:
Miasto Suwałki
ul. Mickiewicza 1
16 – 400 Suwałki
woj. podlaskie


2.    DANE DOTYCZĄCE AUTOBUSU:
Marka - Irisbus Crossway
Rok produkcji – 2009
Data pierwszej rejestracji – 15.06.2009 r.
Nr rejestracyjny – BS 34700
Nr podwozia VIN: VNESFR1610M006212
Dopuszczalna masa całkowita – 19 300 kg
Rodzaj silnika – diesel
Pojemność silnika – 7 790 cm³
Moc – 330 KM
Euro: Euro IV
Liczba miejsc siedzących – 32
Przebieg – 500 000 km
Kolor powłoki lakierniczej – żółto-zielony
Liczba osi/rodzaj napędu– 2/tylna oś
Skrzynia biegów – automatyczna
 

3. INFORMACJE NA TEMAT SPRZEDAWANEGO SKŁADNIKA MAJĄTKU RUCHOMEGO:
Autobus jest uszkodzony, po kolizji z samochodem osobowym, uderzono w budynek. Silnik, skrzynia biegów i zawieszenie działają bez zarzutu.
Pojazd zarejestrowany jest na Urząd Miejski w Suwałkach.

4. MIEJSCE I TERMIN, W KTÓRYM MOŻNA OBEJRZEĆ SPRZEDAWANY SKŁADNIK MAJĄTKU RUCHOMEGO:
Szczegółowych informacji dotyczących przedmiotu przetargu udziela Pan Łukasz Wawrzyniak (pracownik PGK w Suwałkach Sp. z o.o.) pod nr tel.: 570 960 222 w godz. 8.00 – 13.00.
Pojazd można oglądać w siedzibie PGK w Suwałkach w dni robocze w godz. 8:00 – 13:00,    po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu pod nr tel.: 570 960 222.

5.  Cena wywoławcza 30.750,00 zł brutto (słownie: trzydzieści tysięcy siedemset pięćdziesiąt złotych 00/100).

6. WYMAGANIA, JAKIM POWINNA ODPOWIADAĆ OFERTA ORAZ TERMIN  I MIEJSCE ZŁOŻENIA:

Pisemne oferty należy złożyć wg załączonego formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do ogłoszenia o przetargu, w zaklejonej kopercie z dopiskiem: "Oferta kupna autobusu IRISBUS".
Oferty należy składać w kancelarii ogólnej Urzędu Miejskiego w Suwałkach, ul. Mickiewicza 1,  w pokoju nr 5 (parter) do dnia 4.11.2021 r. do godz. 15:00. Przyjmuje się również oferty przesłane pocztą na ww. adres – decyduje data i godzina wpływu oferty do Urzędu Miejskiego w Suwałkach.
 

7. WYSOKOŚĆ WADIUM ORAZ FORMA, TERMIN I MIEJSCE JEGO WNIESIENIA:
Przystępujący do przetargu są zobowiązani do wpłaty wadium w wysokości 10% ceny wywoławczej autobusu tj. 3.075,00 zł (słownie: trzy tysiące siedemdziesiąt pięć złotych 00/100) pod rygorem odrzucenia oferty w przypadku braku wpłaty wadium. Zaleca się złożenie wadium nie później niż jeden dzień przed terminem składania ofert w celu wpływu na rachunek Sprzedającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium należy wpłacać na konto Urzędu Miejskiego w Suwałkach w banku Pekao S.A. o nr 76 1240 5211 1111 0000 4929 8215 do dnia 2.11.2021 r. z dopiskiem: "WADIUM - AUTOBUS IRISBUS".
Wadium wpłacone przez oferenta, który zaoferuje najwyższą cenę, zaliczone zostanie na poczet ceny nabycia autobusu. Pozostałym oferentom, których oferty nie zostały wybrane lub zostały odrzucone, wadium zostanie zwrócone w terminie 7 dni, odpowiednio od dnia dokonania wyboru lub odrzucenia oferty. Wadium nie podlega zwrotowi w przypadku, gdy oferent który wygrał przetarg, uchyli się od zawarcia umowy sprzedaży.
 
8. TRYB, MIEJSCE I TERMIN PRZEPROWADZENIA PRZETARGU:
Pisemny przetarg ofertowy zostanie przeprowadzony w Urzędzie Miejskim w Suwałkach. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 5.11.2021 r. w Urzędzie Miejskim w Suwałkach, ul. Mickiewicza 1.
Nabywcą zostanie uczestnik, który zaoferuje najwyższą cenę zakupu autobusu spośród ofert nie podlegających odrzuceniu biorących udział w postępowaniu. Oferowana cena powinna być co najmniej równa cenie wywoławczej. W przypadku, gdy kilku oferentów zaoferuje tę samą cenę, przetarg zostanie przeprowadzony w formie aukcji między tymi oferentami.
O miejscu i terminie aukcji zostaną powiadomieni oferenci, którzy złożyli równorzędne oferty.
 
Kryterium wyboru oferty: cena 100%
 
9. INFORMACJE DOTYCZĄCE ODRZUCENIA OFERTY:
Oferta podlega odrzuceniu, jeżeli została złożona po wyznaczonym terminie, w niewłaściwym miejscu lub przez oferenta, który w wyznaczonym terminie nie wniósł wymaganej wysokości wadium, a także gdy nie zawiera danych i dokumentów wskazanych w ogłoszeniu lub są one niekompletne, nieczytelne lub budzą inne wątpliwości, zaś złożenie wyjaśnień mogłoby prowadzić do uznania jej za nową ofertę. O odrzuceniu oferty niezwłocznie zawiadomiony zostanie oferent.
Sprzedający zastrzega, że przysługuje mu prawo zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert, bez podania przyczyn.

10. Oferent związany jest ofertą przez okres 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert. Umowa na sprzedaż autobusu zostanie zawarta w terminie 14 dni od dnia rozstrzygnięcia przetargu. Wszelkiego rodzaju koszty transakcji oraz koszty opłaty skarbowej obciążają kupującego.
Do niniejszego przetargu nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.

21
Październik